dilluns, 26 d’octubre del 2015

SORTIDA A AGRAMUNT

El divendres dia 23 a les 9:15 del matí vam agafar l’autocar per anar a Agramunt. I després d’una horeta de viatge vam arribar al nostre destí.
L’Antònia ens esperava a la parada de l’autobús i ens va acompanyar tot el dia, primer vam anar a esmorzar a un parc que hi havia un riuet.
Vam anar a la plaça del pou on ens vam trobar a la Marta, vam partir les tres classes de primer en dos grups.
Un grup va marxar amb la Sònia, l’Emili, la Raquel i la Marta a visitar el refugi i l’altre grup es va quedar amb la Mercè, la M.Neus i l’Antònia i vam visitar la CASA DE LA XOCOLATA.
A la casa de la xocolata vam veure el cacau, la pedra amb el que xafen el cacau i totes les màquines que utilitzen per fer la xocolata a la pedra i també vam veure la massa de la xocolata, que feia molt bona olor!!!
Després vam passejar pel poble,  vam veure una balança gegant!! Mentre feiem temps per anar a l’església.
A l’església la Marta ens va acompanyar a veure el REFUGI ANTIAÈRI DE LA GUERRA CIVIL, era per a 300 persones i tenia 3 entrades, dos d’elles tapades i ara sols es pot entrar per una.
Més tard vam anar a la fàbrica de torrons, allí també ens vam partir en dos grups, un va visitar la fàbrica on vam veure un conte i l’altre grup va visitar el museu. I aquí vam podem tastar torrons!!!
Vam tornar a agafar l’autocar per anar a dinar al parc del matí i després vam poder jugar una estoneta fins que vam agafar l’autocar per tornar a l’escola.
Ens va agradar molt la sortida i ens ho vam passar molt super bé.

1. MONTSE (mare de l'Ona Vidal Sanz de 1r A)29 d’octubre del 2015, a les 22:19

Moltes gràcies a tots/es els que heu fet possible aquesta sortida.